Máme naši práci hodně rádi. Zároveň ale víme, že moderní právní firma už není jen o špičkovém výstupu, ale také o skvělém klientském servise, který si žádá čas. A ten nám aktuálně chybí, protože rosteme a klientské práce přibývá.
Nepotřebujeme, abys měl/a právní vzdělání, stačí nám, když budeš stíhat naše tempo a zvládneš se postarat o tyto oblasti:
- Administrativní podpora pro našeho CEO Tomáše a vedoucí advokáty Martinu a Matěje: primárně se jedná o organizaci schůzek a porad, správu datových schránek nebo přípravu podkladů pro fakturaci a reporting
- Podpora našich obchodních aktivit: svěříme ti naše CRM (máme Raynet) nebo budeš pomáhat vytvářet nabídky pro klienty
- Podpora našich marketingových aktivit: tvoji pomocnou ruku potřebujeme především při správě našich sociálních sítí a běžné správě webu, komunikaci s dodavateli, organizaci našich eventů/seminářů a partnerských konferencí, vytváření prezentací nebo marketingových materiálů, přípravě newsletterů, zajištění podkladů pro reporting nebo kontrole dodržování stanovených termínů
Co od tebe očekáváme?
- baví tě marketing a chceš se v něm dál posouvat
- jsi aktivní, organizovaná/ý a komunikativní
- máš radost, když za sebou vidíš výsledky
- jsi „dotahovač“ a úkoly u tebe nevyhnijí
- máš alespoň SŠ a komunikativní angličtinu na min. B1
Čím si získáš naše srdce?
- máš smysl pro humor a jsi zdravě asertivní
- nezalekneš se i větších a složitějších úkolů
- libuješ si v nových technologiích a orientuješ se v e‑commerce
- umíš pracovat s Canvou a máš grafické cítění
Co ti můžeme nabídnout?
- zajímavou, různorodou a moderní práci v mladém a přátelském kolektivu
- skvělou pracovní atmosférou s možností seberealizace – nápadům se u nás meze nekladou, takže budeme rádi i za vlastní iniciativu a chuť společně firmu zlepšovat
Co za to všechno dostaneš?
- odměnu podle tvého profilu ve výši 35.000–50.000 Kč měsíčně
- multisportku
- možnost půjčit si firemní auto i pro soukromé cesty
- vouchery na konzultace s koučem/terapeutem
- neomezenou konzumaci kávy a lednici plnou dobrot
- prostor pro vzdělávání
Aby bylo jasno, nehledáme žádného recepční/ho, kafe si zvládneme uvařit sami a kopírku používáme jen pokud to nejde jinak.
Potřebujeme tě minimálně na půl úvazku. Je nám jedno, jestli budeš mít ještě další klienty, školu nebo rodinné povinnosti. Nemáme problém, když budeš pracovat z domu, chalupy nebo Asie. Abychom ale byli co nejvíc na jedné vlně, je třeba se pravidelně potkávat i osobně. Není se čeho bát, my nekoušeme a v našich karlínských kancelářích se ti bude určitě líbit.
Zní ti to smysluplně?
Pošli nám odkaz na tvůj LinkedIn profil nebo životopis na napistenam@elegal.cz. Připoj pár slov o tom, co tě na spolupráci s námi láká a jakou formu spolupráce preferuješ (jaký úvazek a jakou formou).
Budeme se těšit!