Bez jakých smluv se neobejdete? Dali jsme do kupy seznamy pro jednotlivé obory

  • Datum 24. 4. 2019

„Na všechno mějte papír!“ říkáme s oblibou na všech našich školeních. Nešťastníci, kteří ten papír neměli a teď potřebují žehlit průšvih, se na nás obracejí dennodenně. Dali jsme proto dohromady seznamy smluv, které by měla mít každá marketingová agentura, IT firma nebo grafické studio.

A aby to nebylo jen pár nicneříkajících odrážek, udělali jsme to trošku interaktivní. U každé smlouvy zároveň najdete pár rad, kde se nejčastěji chybuje a co si raději zkontrolovat, pokud už ji máte. A když ji nemáte? Prozradíme, jaké to mívá důsledky a na co si dát pozor, až to budete chtít dát do pořádku a smlouvu sepsat. 

Jaké smlouvy by měly mít IT firmy

Komu to bude k užitku:

  • všem firmám, které vyvíjejí software
  • firmám, které poskytují servis v oblasti IT
  • vývojářům na volné noze
  • firmám, které těchto služeb využívají

Jaké smlouvy by měly mít marketingové agentury 

Komu to bude k užitku:

  • marketingovým, reklamním, PR, mediálním agenturám
  • marketérům na volné noze
  • firmám, které těchto služeb využívají

Jaké smlouvy by měla mít grafická studia

Komu to bude k užitku:

  • grafikům na volné noze
  • videomakerům
  • fotografům
  • všem, kdo tvoří autorská díla na zakázku
  • všem, kdo tyto služby využívají

Nenašli jste váš obor a hodil by se vám podobný seznam? Dejte nám vědět, chystáme další a rádi se necháme inspirovat.

Štítky

Autor článku

Tomáš ve svých článcích nejčastějí radí start-upů, aby jim pomohl s rozjezdem podnikání, i zkušeným podnikatelům, aby jim ho usnadnil a pomohl zamezit právním tahanicím. Jako ryba ve vodě je ve světě IT, technologií, inovací, nemovitostí a businessu. 

Stavíme mosty mezi právem
a realitou vašeho podnikání

Vaše smlouvy budou špičkové
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Věci řešíme bez průtahů a
zbytečné omáčky okolo

Předem víte, kolik
a za co platíte

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X