Stáhněte si e‑book Co si pohlídat při spolupráci s influencery

  • Datum 10. 10. 2019
co si pohlidat pri spolupraci s influencery
1 minuta čtení

Využíváte k propagaci známé osobnosti ze sociálních sítí? Pak byste si měli pohlídat několik základních věcí, aby se kampaň neproměnila v noční můru a influencer nepoškodil vaši pověst. Nejhorší scénář se totiž může odehrát klidně ještě předtím, než si všimnete, co o vás svěřenec na sítě napsal.

 Co se v e-booku dozvíte?

  • co není a co už je spolupráce včetně praktických příkladů
  • jak je to s označováním reklamy
  • jak lze šikovně označit reklamu na různých sociálních sítích
  • checklist - co si pohlídat ve smlouvě s influencerem

 

Mrkněte také na Shoptet webinář Spolupráce s influencery z právního pohledu:

Tvoříte velkou kampaň nebo ji zpracováváte pro klienta?

Dejte nám vědět, sepíšeme vám stručnou a srozumitelnou smlouvu, se kterou bude kampaň v bezpečí. 

Štítky

Autor článku

Andrea nejčastěji píše o právních úskalích ve světě marketingu a e‑commerce. Díky svým zkušenostem z obou těchto oblastí má praktický přesah a v její články vám dají konkrétní návod, který zvládnete sami aplikovat.

Specializace:

  • Autorská práva a duševní vlastnictví
  • Marketingové právo
  • Právo v e-commerce

Stavíme mosty mezi právem
a realitou vašeho podnikání

Vaše smlouvy budou špičkové
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Věci řešíme bez průtahů a
zbytečné omáčky okolo

Předem víte, kolik
a za co platíte

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X