Jak probíhá u převodu nemovitosti podepisování smluv?

Stačí nám jedna hodina vašeho času u nás v kanceláři a o zbytek se už postaráme. Nejvhodnější a nejrychlejší způsob jak veškeré smlouvy související s převodem nemovitosti podepsat, je domluvit se na konkrétním termínu schůzky prodávajího s kupujícím u nás v kanceláři. Podepíšete u nás veškeré dokumenty - kupní smlouvy, úschovní a jiné návrhy, a my rovnou ověříme podpisy na příslušných listinách, převezmeme je do úschovy, předáme vám kopie a postaráme se o vše potřebné. Vše můžeme ale řešit i na dálku - podpisy nejprve nechá ověřit jedna strana, zašle je druhé straně a potom k nám do kanceláře. Vždy je ale lepší, když se všichni sejdou u jednoho stolu, celý převod nemovitosti se tím urychlí.

Chcete mít převod nemovitostí bez stresu a komplikací? Nechte vše na nás.

Potřebujete poradit?

Vzdělávejte své okolí
Sdílejte odpověď s přáteli

Na dotaz odpovídá

JanV

Jan Valtr

Honza vám předá své mnohaleté zkušenosti s obchodním a korporátním právem – pomáhal založit desítky společností, řešil fúze i prodeje, vyjednával dohody mezi společníky a akcionáři, zastupoval klienty při sporech u soudů i v zasedacích mísnostech korporací.

Specializace:

  • Korporátní & obchodní právo, M&A
  • Právo v oblasti nemovitostí
  • Pracovní právo

Další zodpovězené dotazy v kategorii Nemovitosti


Na vaše dotazy odpovídá náš tým specialistů

Stavíme mosty mezi právem
a realitou vašeho podnikání

Vaše smlouvy budou neprůstřelné
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Věci řešíme bez průtahů a
zbytečné omáčky okolo

Předem víte, kolik
a za co platíte

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X