Stačí nám jedna hodina vašeho času u nás v kanceláři a o zbytek se už postaráme. Nejvhodnější a nejrychlejší způsob jak veškeré smlouvy související s převodem nemovitosti podepsat, je domluvit se na konkrétním termínu schůzky prodávajího s kupujícím u nás v kanceláři. Podepíšete u nás veškeré dokumenty - kupní smlouvy, úschovní a jiné návrhy, a my rovnou ověříme podpisy na příslušných listinách, převezmeme je do úschovy, předáme vám kopie a postaráme se o vše potřebné. Vše můžeme ale řešit i na dálku - podpisy nejprve nechá ověřit jedna strana, zašle je druhé straně a potom k nám do kanceláře. Vždy je ale lepší, když se všichni sejdou u jednoho stolu, celý převod nemovitosti se tím urychlí.
Chcete mít převod nemovitostí bez stresu a komplikací? Nechte vše na nás.