Jak správně nastavit pravidla spotřebitelské soutěže? 

Pravidla mějte pečlivě sestavená u každé spotřebitelské soutěže, kterou pořádáte. Uveďte v nich, kdo soutěž pořádá, o co a jak se soutěží a další podrobnosti o principech soutěže. Měli byste v nich mít upravené také nakládání s osobními údaji a případně i autorskými právy. O tom, jak správně pořádat marketingové soutěže, jsme sepsali praktický článek

Rádi vám s podmínkami soutěže pomůžeme.

Potřebujete poradit?

Vzdělávejte své okolí
Sdílejte odpověď s přáteli

Na dotaz odpovídá

Andrea Voříšková

Andrea už proškolila přes stovky začínajících i zkušených podnikatelů, e‑shopařů a marketérů. Nečekejte citování paragrafů a strohou mluvu advokátů, ale nálož příkladů z praxe v podání, které vás rozhodně nebude nudit. Andrea se totiž orientuje nejen ve světě zákonů, ale i ve světě podnikání – sama úspěšně rozjela několik projektů a e‑shopů.

Specializace:

  • Marketingové právo
  • Zdravotnické a potravinové právo
  • Právo v e-commerce
  • Autorská práva a duševní vlastnictví

Odpovědi na podobné dotazy se dozvíte na našich školeních

Další zodpovězené dotazy v kategorii Marketingové právo


Na vaše dotazy odpovídá náš tým specialistů

Nebudete chtít jiné právníky.

Naše výstupy jsou špičkové
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Jsme spolehliví a
věci řešíme bez průtahů

Předem víte, kolik
a za co platíte

Máte jakékoliv otázky? Napište nám

Ochrana proti spamu, napište číslo ctyřicet dva.
Tato položka je povinná.
Tato položka je povinná.
E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com).
Zadání neodpovídá formátu telefonního čísla (např. +420 123 456 789).

Odesláním potvrzujete, že jste si přečetli, za jakých podmínek vám náš obsah poskytneme a souhlasíte s nimi. Pročtěte si i to, jak zpracováváme Vaše osobní údaje.

X