Jak správně nastavit pravidla spotřebitelské soutěže? 

Pravidla mějte pečlivě sestavená u každé spotřebitelské soutěže, kterou pořádáte. Uveďte v nich, kdo soutěž pořádá, o co a jak se soutěží a další podrobnosti o principech soutěže. Měli byste v nich mít upravené také nakládání s osobními údaji a případně i autorskými právy. O tom, jak správně pořádat marketingové soutěže, jsme sepsali praktický článek

Rádi vám s podmínkami soutěže pomůžeme.

Potřebujete poradit?

Vzdělávejte své okolí
Sdílejte odpověď s přáteli

Na dotaz odpovídá

Andrea Voříšková

Andrea už proškolila přes stovky začínajících i zkušených podnikatelů, e‑shopařů a marketérů. Nečekejte citování paragrafů a strohou mluvu advokátů, ale nálož příkladů z praxe v podání, které vás rozhodně nebude nudit. Andrea se totiž orientuje nejen ve světě zákonů, ale i ve světě podnikání – sama úspěšně rozjela několik projektů a e‑shopů.

Specializace:

  • Marketingové právo
  • Zdravotnické a potravinové právo
  • Právo v e-commerce
  • Autorská práva a duševní vlastnictví

Odpovědi na podobné dotazy se dozvíte na našich školeních

Další zodpovězené dotazy v kategorii Marketingové právo


Na vaše dotazy odpovídá náš tým specialistů

Stavíme mosty mezi právem
a realitou vašeho podnikání

Vaše smlouvy budou špičkové
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Věci řešíme bez průtahů a
zbytečné omáčky okolo

Předem víte, kolik
a za co platíte

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X