Máme zaměstnance na homeoffice, jak tuto situaci “papírově” ošetřit?

I práce z domu má jasně daná pravidla, kterými je potřeba se řídit, abyste dodrželi zákoník práce i všechny další pracovně-právní předpisy. Nemáte-li je definovaná přímo v pracovních smlouvách, podepište se zaměstnanci dohodu, ve které vše nastavíte. Homeoffice nemůžete zaměstnancům nařídit, musí s ním souhlasit a mají nárok na plnou mzdu. 

Potřebujete poradit?

Vzdělávejte své okolí
Sdílejte odpověď s přáteli

Na dotaz odpovídá

Tomáš Pauch

Tomáš nejradši předává své know-how start-upům, aby jim pomohl s rozjezdem podnikání, a zkušeným podnikatelům, aby jim ho usnadnil a pomohl zamezit právním tahanicím. Jako ryba ve vodě je ve světě IT, technologií, inovací a businessu.

Specializace:

  • Spory a konzultace
  • GDPR a ochrana osobních údajů
  • Korporátní & obchodní právo, M&A
  • Právo v oblasti nemovitostí
  • IT právo & technologie

Odpovědi na podobné dotazy se dozvíte na našich školeních

Další zodpovězené dotazy v kategorii Koronavirus a mimořádná opatření


Na vaše dotazy odpovídá náš tým specialistů

Stavíme mosty mezi právem
a realitou vašeho podnikání

Vaše smlouvy budou špičkové
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Věci řešíme bez průtahů a
zbytečné omáčky okolo

Předem víte, kolik
a za co platíte

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X