Nová pravidla pro e‑shopy: na co se připravit?

Webinář

Několik následujících měsíců změní v e‑commerce některá pravidla hry. Členské státy EU začnou implementovat směrnice, které přináší výrazné změny například pro

  • reklamace
  • poskytování slev
  • zobrazování recenzí
  • personalizaci cen

a mnoho dalších. Všechny novinky vám srozumitelně vysvětlí naše expertky na právo v e‑commerce a ochranu duševního vlastnictví Karolína Kropíková a Andrea Pavelcová. 

 

  • 0 Kč

    (+ DPH)

Co se na webináři dozvíte

Jaké změny se v nejbližší době chystají

Ty nejzásadnější se týkají reklamací, slev, všeobecných obchodních podmínek či recenzí. Vše vám vysvětlíme na praktických příkladech.

Kdy se podle nich začít řídit

Některé změny přijdou během pár měsíců, jiné až v roce 2022. Představíme vám jejich harmonogram.

Jaké se připravit a kdy s tím začít

Probereme, které změny pro vás budou znamenat jen rychlou úpravu textu v obchodních podmínkách, a na které bude potřeba se připravit důkladněji.

Co hrozí, když to nestihnete

Pokuty od České obchodní inspekce jsou jedna věc. Život vám ale může zkomplikovat i samotný zákazník. 

Pro koho se webinář hodí

  • pro provozovatele e‑shopů i ty, kteří s e‑shopem teprve plánují začít

Školením vás provede

Andrea Pavelcová

Andrea už proškolila přes stovky začínajících i zkušených podnikatelů, e‑shopařů a marketérů. Nečekejte citování paragrafů a strohou mluvu advokátů, ale nálož příkladů z praxe v podání, které vás rozhodně nebude nudit. Andrea se totiž orientuje nejen ve světě zákonů, ale i ve světě podnikání – sama úspěšně rozjela několik projektů a e‑shopů.

Specializace:

  • Právo v e-commerce
  • Marketingové právo
  • IT právo & technologie
  • Autorská práva a duševní vlastnictví

Karolína Kropíková

Specializace:

  • Autorská práva a duševní vlastnictví
  • GDPR a ochrana osobních údajů
  • Korporátní & obchodní právo, M&A
  • Právo v e-commerce

Termíny školení

19. 1. 2021

14:00 - 15:00

Online

0 Kč
(+ DPH)

Na co se často ptáte?

Na jaké platformě bude webinář probíhat?

Webinář povedeme na Demio, jednoduchém nástroji pro online semináře. Všem přihlášeným pošleme včas instrukce, jak se připojit. Na začátku vám vysvětlíme, kudy můžete v aplikaci posílat dotazy a jak se v ní orientovat.

Bude prostor na otázky?

Ano, počítáme v průběhu webináře i na jeho konci s vašimi dotazy, které můžete pokládat přímo skrze platformu Demio. Vše je uživatelsky velmi jednoduché, instrukce dostanete e‑mailem předem a zopakujeme je také na začátku webináře. 

Je možné uspořádat webinář na míru pouze pro naši firmu?

Ano. Rádi online proškolíme celý váš tým, ať už ho máte na homeoffice nebo v kancelářích, a obsah webináře přizpůsobíme vaší firmě a oboru, ve kterém působíte, stačí říct

Chci se přihlásit
Vybrat termín

Další školení a nejbližší termíny

Stavíme mosty mezi právem
a realitou vašeho podnikání

Vaše smlouvy budou neprůstřelné
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Věci řešíme bez průtahů a
zbytečné omáčky okolo

Předem víte, kolik
a za co platíte

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X