Restrukturalizace nebo výstavba holdingové struktury

Novinka
firma-korporace

Restrukturalizace holdingu nebo jeho výstavba je náročný a často dlouhý a složitý proces, který se bez právního poradenství neobejde. S námi budete mít jistotu, že všem právním aspektům vašeho záměru budete rozumět. Navíc vám, vedle právně správného nastavení, bude naše řešení fungovat i z pohledu daní a účetnictví.

Potřebujete poradit?
Matěj Sýkora

Jak to proběhne:

  • poslechneme si váš záměr a vaše představy o změnách ve vašich společnostech a jejich uspořádání
  • zanalyzujeme vaši situaci, upozorníme na oblasti, které považujeme za vhodné upravit, a navrhneme vám možné postupy
  • zajistíme, že řešení bude fungovat nejen právně, ale i z pohledu daní a účetnictví
  • předložíme vám návrh detailního postupu kroků:
    • pro snížení a rozložení rizika vašeho podnikání
    • pro efektivnější finanční toky mezi společnostmi
    • pro efektivnější a „zabezpečené” vedení a řízení vašeho businessu v případě nenadálé události
    • pro transparentnější a důvěryhodnější strukturu vašich společností
    • pro vstup investorů, nových společníků, zaměstnaneckých podílů nebo třeba zapojení vašich potomků či dalších rodinných příslušníků do podnikání
  • provedeme vás všemi fázemi restrukturalizace
  • připravíme všechny potřebné dokumenty a zajistíme všechny nezbytné kroky - od založení holdingové společnosti, přes přípravu převodních smluv a realizací přeměn obchodních společností až po zápisy změn v obchodním rejstříku
  • budeme vám vysvětlovat jednotlivé kroky a postupy, abyste vždy přesně věděli, co a proč se v procesu restrukturalizace právě děje
  • v případě zájmu vás budeme zastupovat při jednáních s ostatními společníky či akcionáři, obchodními partnery, bankami nebo třeba i zaměstnanci, a ať už půjde o poklidná setkání, anebo dlouhé a náročné vyjednávání

Co od vás budeme potřebovat:

  • detailní informace o vás, vašemu businessu a vašich plánech do budoucna
  • informace o obchodních vztazích vašich společností (úvěry, zápůjčky, ručení, realizované a zamýšlené transakce, dotace a veřejné podpory apod.)
  • dokumentaci týkající se společností, kterých se bude restrukturalizace týkat (například zakladatelské listiny, účetní závěrky, seznamy společníků či výpisy ze seznamu akcionářů)
  • průběžnou spolupráci při realizaci jednotlivých kroků
  • spolupráci při podepisování nezbytných dokumentů

Kdy bude hotovo:

  • obvykle do 6 – 12 měsíců

Jak bude vypadat výstup:

  • připravíme všechny dokumenty a uskutečníme všechny kroky, na základě kterých bude restrukturalizace provedena tak, aby ochránily vaše zájmy a zajistily hladký průběh celého projektu

Pro koho je služba primárně určena?

Nezávazná poptávka

Ochrana proti spamu, napište číslo ctyřicet dva.
Tato položka je povinná.
E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com).
Tato položka je povinná.
Zadání neodpovídá formátu telefonního čísla (např. +420 123 456 789).
X

Komu jsme už pomohli

Naši další spokojení klienti

Potřebujete se v tomto tématu dovzdělat? Připravili jsme pro vás školení

S čím dalším vám v oblasti Korporátní & obchodní právo, M&A pomůžeme

Dlouhodobá spolupráce

Dlouhodobá spolupráce

Potřebujete toho řešit víc? Využijte měsíční paušál – vyhradíme si kapacitu jen pro vás, abychom se vám mohli věnovat rychleji.

Chci vás mít k ruce

Stavíme mosty mezi právem
a realitou vašeho podnikání

Vaše smlouvy budou špičkové
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Věci řešíme bez průtahů a
zbytečné omáčky okolo

Předem víte, kolik
a za co platíte

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X