Testovali jsme: jak se marketéři orientují v GDPR?

  • Datum 19. 2. 2018
GDPR (2)
1 minuta čtení

Stručně řečeno: nijak slavně. GDPR se marketérů přitom dotýká skoro na všech frontách, protože bez práce s osobními údaji marketing snad ani dělat nejde. V testu, který měl 10 otázek, vždy s jednou správnou možností, zvládli nejčastěji dobře odpovědět na 4. Testu se jich zúčastnilo 850.

V čem byl nejčastěji kámen úrazu?

Ten největší jednoznačně v tom, že marketéři nemají jasno, co se vlastně zpracováním osobních údajů myslí. 43 % se např. domnívá, že uvedení kontaktní osoby na firemním webu se za zpracování osobních údajů nepovažuje. Bez toho, abyste se zorientovali v základních pojmech, s osobními údaji správně nakládat nezačnete. Nechce-li se vám prokousávat článkem 4 nařízení GDPR, poměrně srozum

Štítky

Autor článku

Jana s námi spolupraciuje v oblasti marketingové strategie a copywritingu. Většina článků u nás na blogu proto prochází jejíma rukama. 

Stavíme mosty mezi právem
a realitou vašeho podnikání

Vaše smlouvy budou neprůstřelné
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Věci řešíme bez průtahů a
zbytečné omáčky okolo

Předem víte, kolik
a za co platíte

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X