„To snad ne!“ znělo nejčastěji na semináři Právo v marketingu

  • Datum 17. 6. 2016
Seminář Právo v marketingu
2 minuty čtení

V roce 1492 objevil Kolumbus Nový svět. V úterý 26. dubna 2016 objevili naši posluchači právo v marketingu. Kryštof měsíce brázdil vody oceánu. Nám stačilo posadit se do ART Gallery v Černé Labuti.

„Které z těchto reklam musely být staženy? A kdo si myslí, že gorila může být autorem díla?“ ptá se advokátka Petra Dolejšová. Někdy překvapení, sem tam povzdech. Hlavně ale uvolněná atmosféra, palba otázek a zpětná palba odpovědí. Seminář Právo v marketingu pod vedením advokátky Petry a marketingové konzultantky Jany Dolejšové vzbudil nebývalou pozornost. 

 „Divil jsem se, na co všechno si musím dát pozor a jsem rád, že teď mám jasno. Projdu si právní podmínky Facebooku a Linkedinu,“ říká Štěpán Br... Celé jméno si raději necháme pro sebe. Co kdyby… Vždyť to znáte. Nebo ne? Neznalost zákona neomlouvá. Ale nemějte obavy. Pro velký ohlas plánujeme další termín semináře. Sledujte web pořadatele akce, náš Twitter či Facebook.

P.S. Přemýšlejte zatím, se kterým slovem je potřeba hodně ale hodně opatrně marketingově pracovat. Přitom spojuje celý svět… 
 

Štítky

Autor článku

Petra se na našem blogu i pro nejrůznější média nejčastěji rozepisuje o pastech marketingového práva a praktických dopadech GDPR. Petry články jdou vždycky na dřeň problému a odnesete si z nich spoustu praktických rad a tipů.

Stavíme mosty mezi právem
a realitou vašeho podnikání

Vaše smlouvy budou neprůstřelné
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Věci řešíme bez průtahů a
zbytečné omáčky okolo

Předem víte, kolik
a za co platíte

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X