Jak na spolupráci s influencery

pravo pro influencery

Proč dorazit: Protože jste v kampaních odpovědni za influencerovy výstupy a pověst značky.

Influencer marketing je oblíbeným nástrojem mnoha značek… dokud se něco nepokazí a celá kampaň neztroskotá na influencerově nespolehlivosti nebo neznalosti zákonů.

Jak je regulována reklama na internetu a co do kampaně s blogery můžete pustit? Víte třeba, co si napsat do smlouvy s influencerem, aby celá spolupráce proběhla hladce? A co hrozí vám nebo influencerovi, když něco zpackáte? To vše vám na praktických příkladech a reálných kampaních ukáže Andrea Pavelcová.

Bojíte se nudné právničiny? Tak to jste asi ještě nebyli na našem školení. Dali bychom ruku do ohně za to, že se budete bavit. Nečekejte suchý výčet paragrafů, ale nálož příkladů z praxe podaných způsobem, který vám utkví v hlavě.

Co se na školení naučíte?

Jak vybrat toho správného influencera:

Na co myslet ještě před uzavřením smlouvy, aby ze spolupráce měli kromě vás a influencera radost i fanoušci.

Na co si dát pozor ve smlouvě s influencery:

Od požadavků na sdílení, termínů, přes autorská práva na výstupy až po situace, kdy se něco pokazí. Co všechno po influencerovi můžete chtít?

Kde je hranice regulace reklamy a nekalé soutěže:

Na reálných příkladech českých influencer kampaní si ukážeme, co do reklamy pustit nesmíte a co vám za to hrozí.

Jak se popasovat s ochranou osobních údajů:

S těmi totiž pracujete třeba v soutěžích o produkty a pamatujte, že jste na tenkém ledě.

Pro koho se školení hodí?

  • Značky, které chtějí zpropagovat vlastní produkty nebo služby.
  • Marketingové a PR agentury nebo freelanceři, kteří mají na starosti influencer marketing.
  • Influenceři, kteří chtějí tvořit obsah zodpovědně a vyhnout se tak pokutám.

Harmonogram školení

13:30

Registrace

14:00

Výběr influencera a regulace reklamy

15:45

Coffee break

16:00

Nastavení smluv, nekalá soutěž a osobní údaje

17:00

Předpokládaný konec

Školením vás provede

Andrea Voříšková

Andrea už proškolila přes stovky začínajících i zkušených podnikatelů, e‑shopařů a marketérů. Nečekejte citování paragrafů a strohou mluvu advokátů, ale nálož příkladů z praxe v podání, které vás rozhodně nebude nudit. Andrea se totiž orientuje nejen ve světě zákonů, ale i ve světě podnikání – sama úspěšně rozjela několik projektů a e‑shopů.

Specializace:

  • Zdravotnické a potravinové právo
  • IT právo & technologie
  • Marketingové právo
  • Právo v e-commerce

Co říkají ti, které jsme už proškolili?

Na co se často ptáte?

Co dostanu za materiály?

Na stole vás bude čekat vytištěná prezentace s prostorem na poznámky a po školení vám pošleme praktický e‑book, ke kterému se můžete kdykoliv vracet pro osvěžení nabytých znalostí.

Mám si něco vzít s sebou?

S sebou si vezměte propisku a jestli už psaní rukou považujete za oldschool záležitosti, tak notebook. Wifi máme, ale vyřizovat maily během školení spíš nestihnete – a ani se vám nebude chtít, protože vás školení bude bavit. 

Je možné uspořádat školení u nás ve firmě?

Ano. Rádi proškolíme váš tým přímo u vás a obsah školení přizpůsobíme vaší firmě a oboru, ve kterém působíte, stačí říct

Další školení a nejbližší termíny

Stavíme mosty mezi právem
a realitou vašeho podnikání

Vaše smlouvy budou špičkové
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Věci řešíme bez průtahů a
zbytečné omáčky okolo

Předem víte, kolik
a za co platíte

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X