Kdo jsme a co děláme

Společnost eLegal advokátní kancelář, s.r.o., IČ: 03153398, se sídlem Sokolovská 695/115b, 186 00 Praha 8 - Karlín, zapsaná u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 03153398. Nabízíme školení a semináře, které si na našem webu můžete objednat.

Jak probíhá objednávka

Nejdříve vyplníte objednávkový formulář na www.elegal.cz. Zkontrolujte si přitom, že jste všechny údaje vyplnili správně, za chybně uvedené údaje a související škodu bohužel nemůžeme odpovídat. Vyplnit můžete i firemní údaje, pokud nakupujete na firmu.

Odeslání formuláře je návrhem na uzavření smlouvy, přijetí přihlášky vám potvrdíme na e-mail, který jste do formuláře vyplnili. Tímto naším potvrzením je mezi námi uzavřena smlouva.

Pokud bychom v objednávkovém formuláři našli neobvyklé nebo nepravděpodobné údaje ohledně vyplněných osobních údajů nebo množství objednávaných školení a seminářů, můžeme vás před potvrzením objednávky ještě kontaktovat a ověřit si správnosti údajů nebo objednávku nepřijmout. O tom bychom vás ale informovali e-mailem.

Ceny a platby

Spolu s potvrzením přihlášky vás vyzveme k platbě registračního poplatku (ceny školení). Cenu školení lze uhradit platbou kartou online platební bránou ComGate.

U každého školení je uvedena jeho cena bez DPH, protože ale plátci DPH jsme, konečná cena školení DPH zahrnuje. V ceně registračního poplatku je vstup pro 1 osobu a podklady ke školení.

Po připsání platby na účet vám pošleme fakturu a potvrzení o registraci na školení na e-mail v objednávce.

Storno podmínky

Pokud chcete účast na školení zrušit, proveďte tak prosím výhradně na e-mailu napistenam@elegal.cz s uvedením čísla účtu pro případné vrácení registračního poplatku nebo jeho části:

  • do 4 týdnů před konáním školení vám vrátíme 100 % ceny školení,
  • do 2 týdnů před konáním školení vám vrátíme 50 % ceny školení,
  • od 7. kalendářního dne včetně před konáním školení je storno poplatek ve výši 100 % ceny školení.

V případě, že za sebe seženete náhradníka, storno poplatek neúčtujeme. O tom nás však prosím informujte na napistenam@elegal.cz. Pokud se semináře nezúčastníte, přestože jste přihlášeni, účastnický poplatek nevracíme.

A pokud jste spotřebitel, máte k tomu i možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů, mrkněte dál.

Změna termínu nebo místa

Termín nebo místo konání školení můžeme změnit. V takovém případě vám hned napíšeme na e-mail, který jste uvedli v objednávkovém formuláři, a dáme vám na výběr, zda chcete vrátit plnou cenu školení, kterou jste zaplatili, nebo si vyberete jiný termín a místo školení.

Pokud budete chtít vrátit plnou cenu školení, vrátíme ji na účet, který nám sdělíte nebo ze kterého nám peníze přišly, a to do 10 dnů od té doby, co se na tom domluvíme.

Reklamace

Z našich školení chodí účastníci většinou nadšení, pokud byste ho však chtěli reklamovat, dejte nám vědět na napistenam@elegal.cz nebo na naši výše uvedenou adresu sídla. V reklamaci uveďte váš kontakt, co a proč reklamujete a jak si přejete reklamaci vyřídit. Žádat můžete přiměřenou slevu z ceny, nebo odstoupení od smlouvy. Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů. Vezměte prosím na vědomí, že nemůžete reklamovat školení jen proto, že nenaplnilo vaše subjektivní očekávání.

Odstoupení od smlouvy

Pokud školení kupujete jako jednotlivci (spotřebitelé), máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření. Může se ale stát, že školení proběhne ještě v této 14denní lhůtě pro odstoupení, a v takovém případě nám dáváte souhlas s tím, že pokud je termín konání školení před skončením lhůty, nemáte na odstoupení od smlouvy právo. 

Podnikatelům možnost odstoupení od smlouvy nedáváme, můžete ale využít výše uvedených storno podmínek. 

Autorská práva

V rámci ceny za školení od nás dostanete i spoustu materiálů. Musíme vás ale upozornit, že materiály jsou našimi autorskými díly a loga ochrannými známkami. Pro Vaši osobní nebo interní potřebu jsme vám je poskytli s radostí, nemůžete je ale kopírovat, sdílet ani jinak předávat třetím osobám. Děkujeme, že to neděláte.

Mimosoudní řešení sporů pro spotřebitele

V případě problému se jako spotřebitelé můžete obrátit na Českou obchodní inspekci (Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, adr.coi.cz). Řešení se zahájí jen na váš návrh, a to v případě, kdyby se nepodařilo vyřešit spor přímo s námi. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás uplatnili své právo poprvé. Zahájit mimosoudní řešení sporu jde i online prostřednictvím platformy ODR dostupné tady: ec.europa.eu/consumers/odr/.

Zpracování osobních údajů

Pro více informací mrkněte do Zásad zpracování osobních údajů.

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X