Kompletní zajištění fúzí a akvizic (M&A) a dalších transakcí

Nejpoptávanější
firma-korporace

Máte v plánu kupovat, investovat nebo prodávat obchodní podíly? Obraťte se na nás a my vám budeme k dispozici ve všech fázích transakce. Poradíme, jaké okolnosti mohou nastat v případě prodeje nebo koupě a na co si dát pozor. Zajistíme hladký proces transakce, který bude do největších detailů chránit vaše zájmy a bude pro vás právně srozumitelný. S námi budete navíc vždy vědět, co se právě děje a jaký bude další postup. 

Potřebujete poradit?
Matěj Sýkora

Jak to proběhne:

  • poslechneme si váš záměr a vaše představy o transakci
  • poradíme vám se všemi okolnostmi transakce, ať už budete v pozici prodávajícího nebo zájemce o koupi a ať se bude jednat o share deal (převod podílu či akcií) nebo asset deal (převod nemovitosti či jiného majetku společnosti)
  • provedeme vás všemi fázemi transakce, od nezávazné nabídky a případné dohody o mlčenlivosti, přes termsheet a proces due diligence až po vyjednání komplexní smluvní dokumentace, zahrnující především smlouvu o převodu podílů a dohodu společníků 
  • připravíme nebo zrevidujeme pro vás i veškeré další nezbytné dokumenty pro hladký převod (například dokumentaci k zajištění pohledávek, dokumentaci k úschově dokumentů a kupní ceny, zápisy z valné hromady, vedlejší dohody mezi stranami aj.)
  • zajistíme veškeré související kroky (rubopisy akcií, změny členů orgánů apod.)
  • v případě zájmu vás budeme zastupovat při jednáních s druhou stranou, ať už půjde o poklidná setkání, anebo dlouhá a náročná vyjednávání
  • zajistíme zápis všech změn do obchodního rejstříku a v evidenci skutečných majitelů, případně také v katastru nemovitostí
  • pokud budete chtít, zajistíme také naši advokátní úschovu pro bezpečnou úhradu a výplatu kupní ceny a úschovu klíčových dokumentů

Co od vás budeme potřebovat:

  • detailní informace o vás, druhé straně a zamýšlené transakci
  • dokumentaci týkající se společnosti, jejíž podíl nebo akcie budou převáděny (například zakladatelskou listinu, účetní závěrky, seznam společníků či výpis ze seznamu akcionářů)
  • průběžnou spolupráci v jednotlivých fázích transakce
  • spolupráci při podepisování nezbytných dokumentů

Kdy bude hotovo:

  • v případě jednoduché a bezproblémové transakce, obvykle do 1–3 měsíců 

Jak bude vypadat výstup:

  • připravíme či zrevidujeme pro vás všechny dokumenty, na základě kterých bude transakce uskutečněna, tak, aby chránily vaše zájmy a zajistily hladký průběh celého projektu
  • budeme vám vysvětlovat jednotlivé kroky a postupy, abyste vždy přesně věděli, co a proč se v procesu transakce právě děje

Pro koho je služba primárně určena?

Připravili jsme pro vás materiály ke stažení zdarma

Nezávazná poptávka

Ochrana proti spamu, napište číslo ctyřicet dva.
Tato položka je povinná.
E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com).
Tato položka je povinná.
Zadání neodpovídá formátu telefonního čísla (např. +420 123 456 789).
X

Reference našich zákazníků na tuto službu

Naši další spokojení klienti

Potřebujete se v tomto tématu dovzdělat? Připravili jsme pro vás školení

S čím dalším vám v oblasti Korporátní & obchodní právo, M&A pomůžeme

Dlouhodobá spolupráce

Dlouhodobá spolupráce

Potřebujete toho řešit víc? Využijte měsíční paušál – vyhradíme si kapacitu jen pro vás, abychom se vám mohli věnovat rychleji.

Chci vás mít k ruce

Stavíme mosty mezi právem
a realitou vašeho podnikání

Vaše smlouvy budou špičkové
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Věci řešíme bez průtahů a
zbytečné omáčky okolo

Předem víte, kolik
a za co platíte

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X