Rámcová smlouva

Rámcovou smlouvu budete uzavírat s obchodním partnerem, se kterým chcete pracovat dlouhodobě nebo opakovaně na základě určitých základních pravidel a principů. Až jednotlivými objednávkami a smlouvami si stanovíte podmínky a cíle konkrétních úkolů. 

V eLegal takovou smlouvu nejčastěji nastavujeme při spolupráci v oblasti marketingu, ve které řešíme, čeho se spolupráce bude týkat (např. správy PPC nebo sociálních sítí), na jak dlouho a za jakou odměnu, co se bude dít s autorskými právy ze vzniklých autorských děl a jak můžete smlouvu ukončit. 

Rádi vám ji sepíšeme na míru.

Potřebujete poradit?

Vzdělávejte své okolí
Sdílejte odpověď s přáteli

Na dotaz odpovídá

Karolína Houžvičková (Kropíková)

Specializace:

  • Marketingové právo
  • Autorská práva a duševní vlastnictví
  • GDPR a ochrana osobních údajů
  • Právo v e-commerce
  • Spory a konzultace

Další zodpovězené dotazy v kategorii Obchodní právo


Na vaše dotazy odpovídá náš tým specialistů

Stavíme mosty mezi právem
a realitou vašeho podnikání

Vaše smlouvy budou špičkové
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Věci řešíme bez průtahů a
zbytečné omáčky okolo

Předem víte, kolik
a za co platíte

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X