Tato zkratka označující „Service Level Agreement“ představuje dohodu o úrovni poskytovaných služeb. Řeší zejména minimální dostupnost software, klasifikaci jeho chyb a lhůty pro jejich řešení. Může být sjednána samostatně nebo jako součást širší servisní smlouvy, která běžně řeší i preventivní monitoring software, hosting nebo třeba další rozvoj.
Ondřej vás perfektně proškolí v oblasti IT práva. V eLegal se věnuje všemu, co souvisí se software. Od vývoje, přes licencování, až po servis. Má zkušenosti třeba i s agilním vývojem nebo cloudovými službami. Kromě toho poradí i e‑shopům s obchodními podmínkami, tvůrcům s autorským právem nebo značkám s ochrannými známkami. Jak se nestát příkladem pro budoucí Ondřejovy prezentace a jak neživit právníky ve sporech s vývojáři nebo zákazníky (i tady totiž platí, že reakce je dražší než prevence) se dozvíte ve srozumitelném právním školení.