Co je SLA?

Tato zkratka označující „Service Level Agreement“ představuje dohodu o úrovni poskytovaných služeb. Řeší zejména minimální dostupnost software, klasifikaci jeho chyb a lhůty pro jejich řešení. Může být sjednána samostatně nebo jako součást širší servisní smlouvy, která běžně řeší i preventivní monitoring software, hosting nebo třeba další rozvoj. 

Potřebujete poradit?

Vzdělávejte své okolí
Sdílejte odpověď s přáteli

Na dotaz odpovídá

Ondřej Hanák

Ondřej vás perfektně proškolí v oblasti IT práva. V eLegal se věnuje všemu, co souvisí se software. Od vývoje, přes licencování, až po servis. Má zkušenosti třeba i s agilním vývojem nebo cloudovými službami. Kromě toho poradí i e‑shopům s obchodními podmínkami, tvůrcům s autorským právem nebo značkám s ochrannými známkami. Jak se nestát příkladem pro budoucí Ondřejovy prezentace a jak neživit právníky ve sporech s vývojáři nebo zákazníky (i tady totiž platí, že reakce je dražší než prevence) se dozvíte ve srozumitelném právním školení.

Specializace:

  • IT právo & technologie
  • GDPR a ochrana osobních údajů
  • Autorská práva a duševní vlastnictví
  • Právo v e-commerce

Další zodpovězené dotazy v kategorii Slovník pojmů


Na vaše dotazy odpovídá náš tým specialistů

Stavíme mosty mezi právem
a realitou vašeho podnikání

Vaše smlouvy budou špičkové
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Věci řešíme bez průtahů a
zbytečné omáčky okolo

Předem víte, kolik
a za co platíte

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X