Na co se ptáte: Marketingové právo

Co vás nejčastěji zajímá v oblasti práva v marketingu? Jak správně nastavit pravidla soutěží, jestli můžete zákazníkům automaticky posílat newsletter nebo zda smíte v kampani využít hlášky z filmů.

Odpovědi na vaše nejčastější dotazy se dozvíte právě tady. A kdyby náhodou ne, prostě nám napište, zavolejte nebo se od nás nechte proškolit.

Praktické články z oblasti marketingového práva najdete také u nás na blogu.

14 zodpovězených dotazů

Potřebujete poradit?

Naposledy zodpovězené dotazy

Andrea Voříšková odpovídá na dotaz

Pravidla mějte pečlivě sestavená u každé spotřebitelské soutěže, kterou pořádáte. Uveďte v nich, kdo soutěž pořádá, o co a jak se…

Zobrazit celou odpověď

Na tohle pozor. Hlášky z fimů ve svých marketingových kampaních raději nepoužívejte. Považuje se to často za tzv. free ride, tedy…

Zobrazit celou odpověď

Andrea Voříšková odpovídá na dotaz

Klamavá reklama je chování, kterého se můžete dopustit v rámci nekalé soutěže. Pokud spotřebiteli (vašemu zákazníkovi) něco…

Zobrazit celou odpověď

Nařízení GDPR ani jiný zákon žádnou konkrétní dobu uchování osobních údajů nestanoví. Je potřeba se zamyslet, proč soutěž dělám,…

Zobrazit celou odpověď

Karolína Houžvičková (Kropíková) odpovídá na dotaz

Ochrannou známkou zdaleka není jen logo. Jako ochrannou známku si můžete registrovat třeba název společnosti, slovní spojení,…

Zobrazit celou odpověď

Pokud se nejedná o loterii (například když soutěžící kupují kupony, losy apod.), tak notář potřeba není. Nezapomeňte ale dobře…

Zobrazit celou odpověď

Karolína Houžvičková (Kropíková) odpovídá na dotaz

Máte obchodního partnera? Plánujete dlouhodobou spolupráci? Pak se vám určitě bude hodit smlouva o spolupráci. Ať už jste…

Zobrazit celou odpověď

Karolína Houžvičková (Kropíková) odpovídá na dotaz

Rámcovou smlouvu budete uzavírat s obchodním partnerem, se kterým chcete pracovat dlouhodobě nebo opakovaně na základě určitých…

Zobrazit celou odpověď

Do nekalé soutěže se můžete namočit jednáním, které odporuje dobrým mravům. Dobré mravy si představte jako nepsanou představu…

Zobrazit celou odpověď

Freeride je jednou z forem nekalé soutěže, které se můžete dopustit tím, že se snažíte využít pověsti konkurence a získat tak…

Zobrazit celou odpověď

Andrea Voříšková odpovídá na dotaz

Pravidla pro českou soutěž musí být sepsána podle českého práva a na Slovensku podle práva slovenského. U jazyka je potřeba, aby…

Zobrazit celou odpověď

Rada pro reklamu dohlíží nad tím, aby reklamní počiny všeho druhu (tisk, billboardy, televizní spoty, internet atd.) nebyly za…

Zobrazit celou odpověď

Velmi často se stává, že si založíte společnost a zjistíte, že si někdo zaregistroval doménu s názvem vaší firmy před vámi. Co…

Zobrazit celou odpověď

Andrea Voříšková odpovídá na dotaz

Licence znamená určité oprávnění k využívání patentu nebo možnost nakládat s autorským dílem podle obsahu takové licence. Pokud…

Zobrazit celou odpověď

Na vaše dotazy odpovídá náš tým specialistů

Stavíme mosty mezi právem
a realitou vašeho podnikání

Vaše smlouvy budou špičkové
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Věci řešíme bez průtahů a
zbytečné omáčky okolo

Předem víte, kolik
a za co platíte

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X