Děsíte se reklamací zákazníků? Udělejte si v nich jednou provždy jasno.

  • Datum 19. 2. 2019
Jak v e-shopu vyřídit reklamaci zákazníka
1 minuta čtení

V reklamacích a souvisejících právech spotřebitele mnoho e-shopařů stále ještě tápe. Nenechali jsme to být jen tak a pro Ecommerce Bridge Česko sepsali vše, co by podnikatelé měli vědět předtím, než sepíšou své obchodní podmínky a dorazí jim od zákazníka první reklamace.

 

V článku Jak v e-shopu vyřídit reklamaci zákazníka od Jakuba Kleina se dozvíte mimo jiné:

  • proč rozlišovat mezi spotřebitelem a podnikatelem
  • kdy musíte zákazníka poučit (o čem všem musíte poučit spotřebitele, mrkněte sem)
  • jaké lhůty a pokuty na vás při reklamacích číhají
  • co může zákazník při reklamaci požadovat
  • co naopak reklamovat nelze

Správně nastavené obchodní podmínky jsou základem každého e-shopu. Pokud si s těmi svými nevíte rady, pošlete nám je a my na ně mrknem nebo vám zbrusu nové sepíšeme.

Štítky

Autor článku

Jakubovou parketou je hlavně IT právo, obchodní právo, ochrana průmyslového vlastnictví a právo v oblasti nemovitostí. Jeho články vám dají praktický vhled a konkrétní rady. 

Specializace:

  • Autorská práva a duševní vlastnictví
  • IT právo & technologie
  • Korporátní & obchodní právo, M&A
  • Právo v oblasti nemovitostí

Stavíme mosty mezi právem
a realitou vašeho podnikání

Vaše smlouvy budou špičkové
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Věci řešíme bez průtahů a
zbytečné omáčky okolo

Předem víte, kolik
a za co platíte

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X