Jak se bránit, když na váš brand cílí konkurence v PPC reklamě?

  • Datum 23. 3. 2021
2 minuty čtení

Určitě se vám to už někdy stalo. Zadáte do vyhledávače název své firmy, značky nebo produktu a vyskočí na vás reklama konkurenta. Je tohle v pořádku a dá se proti tomu něco dělat? Ve většině případech ano a zrovna nedávno jsme přesně takovou situaci řešili.

Mohu použít cizí brand v PPC systémech?

Cílení na klíčová slova konkurence je oblíbenou marketingovou praktikou firem. Konkurent, který míří na slova typická pro cizí značku nebo produkt, z toho logicky těží, protože přitáhne publikum směřující původně jinam.

Ale pozor. 

Právě tímto se můžete dopustit zásahu do ochranné známky, názvu firmy či nekalé soutěže. A to se vám rozhodně nemusí vyplatit, protistrana se totiž může dost účinně bránit.

Co dělat, když na mě cílí konkurence?

Jednat. Stejně jako náš klient, který se na nás obrátil s žádostí o pomoc poté, co zjistil, že na něm konkurence parazituje. Jak to dopadlo, co všechno jsme žádali a co užitečného si z toho můžete odnést pro vlastní podnikání?

Čtěte v naší případové studii:

 

Potřebujete bránit svou značku? Ozvěte se nám na napistenam@elegal.cz nebo se objednejte na konzultaci online přes Reservio.

Štítky

PPC

Autor článku

Alžběta nejčastěji píše o tom, jak a proč registrovat ochrannou známku, jak dělat marketing právně správně nebo jak se poprat s GDPR a ochranou osobních údajů, aby nestálo v cestě vašemu podnikání či marketingovým aktivitám. 

Specializace:

  • Autorská práva a duševní vlastnictví
  • GDPR a ochrana osobních údajů
  • Marketingové právo

Potřebujete tomuto tématu rozumět víc? Přijďte na školení

Stavíme mosty mezi právem
a realitou vašeho podnikání

Vaše smlouvy budou neprůstřelné
a srozumitelné

Máme praktický přesah a myslíme
na všechny situace

Věci řešíme bez průtahů a
zbytečné omáčky okolo

Předem víte, kolik
a za co platíte

Buďte v obraze. Jednou za měsíc vám pošleme všechno, co potřebujete vědět, abyste se nedostali do maléru.

E-mail není zadán ve správném formátu (např. vasemail@email.com). X